Шүүгч хараат бус байж, гагцхүү хуульд захирагдана. Ерөнхийлөгч, Ерөнхий сайд, Улсын Их Хурлын ба Засгийн газрын гишүүн, төр, нам, олон нийтийн бусад байгууллагын албан тушаалтан, иргэн хэн боловч шүүгчээс шүүн таслах үүргээ хэрэгжүүлэхэд хөндлөнгөөс оролцож болохгүй. Шүүгчийн хараат бус, шүүхийн бие даасан байдлыг хангах зорилгоор Шүүхийн ерөнхий зөвлөл ажиллана. Шүүхийн ерөнхий зөвлөл шүүх, шүүгчийн шүүн таслах ажиллагаанд оролцохгүйгээр, гагцхүү хуульчдаас шүүгчийг шилж олох, эрх ашгийг нь хамгаалах зэрэг шүүхийг бие даан ажиллах нөхцөлөөр хангахтай холбогдсон үүргийг биелүүлнэ. Шүүхийн ерөнхий зөвлөлийн зохион байгуулалт, үйл ажиллагааны журмыг хуулиар тогтооно. / Монгол Улсын Үндсэн хуулийн 49 дүгээр зүйл/

МЭДЭЭ, МЭДЭЭЛЭЛ

ШҮҮХЭД ИТГЭХ ИРГЭДИЙН ИТГЭЛ

   2017-11-07 04:38        49

СУДАЛГААНЫ ТАЙЛАНГИЙН ЭМХЭТГЭЛ (2016 он)

   2017-10-31 04:23        1 634

Шүүхийн судалгаа, мэдээлэл, сургалтын хүрээлэн нь Шүүхийн ерөнхий зөвлөлийн захиалгаар бодлогын судалгаа, шүүхийн практикийн судалгаа, лавлагаа, зөвлөмж зэргийг боловсруулдаг бөгөөд хийсэн судалгааны бүтээгдэхүүнээ эмхэтгэн жил бүр эмхэтгэл болгон хэвлүүлж шүүгч, судлаач, олон нийтийн хүртээл болгодог уламжлалтай. Энэ хүрээнд тус хүрээлэн 2016

"ШҮҮХЭД ИТГЭХ ИРГЭДИЙН ИТГЭЛ" социологийн судалгааны тайлан

   2017-10-04 13:24        417

Шүүгчийн эдийн засгийн хараат бус байдал ба шүүхийн төсөв /Лавлагаа/

   2016-08-24 10:58        1 196

Л.Галбаатар: Шүүх, шүүгчийн аюулгүй байдлыг хангах эрх зүйн арга хэрэгсэл тодорхой бус үлдлээ

   2016-08-11 09:41        325

Тахарын албыг татан буулгасантай холбоотойгоор шүүх, шүүгчийн аюулгүй байдлыг хэн, хэрхэн хамгаалах вэ гэдэг асуудал эргэлзээтэй болоод байна. Учир нь Цагдаагийн албаны тухай хуулинд шүүх, шүүгчийн аюулгүй байдлыг хангах талаар ганц ч үг, үсэг байхгүй. Өөрөөр хэлбэл, шүүгч, шүүхийн аюулгүй байдал энэхүү хуулийн гадна үлдэж хоцорчээ. Тиймээс энэ

ДҮРСТ МЭДЭЭЛЭЛ

ШҮҮХИЙН БАГЦ ХУУЛЬ